Tuesday, June 9, 2015

Four more pairs of Elinor Earrings

Here are four more pairs of "Elinor Earrings". I haven't made any bracelets in these colors but I might make myself one in the turquoise color combination. You can download the free "Elinor Bracelet" pattern HERE and the free "Elinor Earrings" pattern HERE.


  • 15/0 seed beads Toho "Antique Silver - Nickel" (711)
  • 11/0 seed beads Toho "Antique Silver - Nickel" (711)
  • 8/0 seed beads Toho "Antique Silver - Nickel" (711)
  • 8/0 seed beads Miyuki "Opaque Mauve AB" (410FR)
  • SuperDuo beads "Opaque Purple"


  • 15/0 seed beads Toho "Antique Bronze" (223)
  • 11/0 seed beads Toho "Antique Bronze" (223)
  • 8/0 seed beads Toho "Antique Bronze" (223)
  • SuperDuo beads "Metallic Suede Blue"


  • 15/0 seed beads Miyuki "Dark Bronze" (457D)
  • 11/0 seed beads Miyuki "Dark Bronze" (457D)  
  • 8/0 seed beads Miyuki "Dark Bronze" (457D)
  • 8/0 seed beads Toho "Matte Cabernet" (703)
  • SuperDuo beads "Polychrome Copper Rose"


  • 15/0 seed beads Toho "Transparent Montana Gold Luster" (204)
  • 11/0 seed beads Toho "Transparent Montana Gold Luster" (204)
  • 8/0 seed beads Miyuki Toho "Transparent Montana Gold Luster" (204)
  • SuperDuo beads "Green Turquoise Dark Travertine"


3 comments:

  1. Oi boa noite eu me chamo Léia e moro em Mato grosso do sul Brasil. Aqui não existe miçanga duo. Vc sabe me informar onde eu posso comprar essa miçanga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi Léia. Eu não sei o que sugerir. Google não pode encontrar lojas de contas no Brasil que vendem contas Checa. Eu só posso sugerir é que você olha para uma loja online que irá enviar miçangas para o Brasil.

      Delete